Heeft u een website project of hulp nodig met uw bestaande WordPress site? We helpen je graag.
Support verzoeken kunnen ingediend worden via ons:
Nasco Lam
Alle goede dingen beginnen met een gesprek. Dus laten we praten. We denken graag mee over uw ideeën.
Stuur een bericht
Wat zijn de volgende stappen?
[ 1 ]
Wij nemen binnen 24 uur contact met u op. Spoed? Maak een ticket aan in ons support portaal
( 2 )
Wij verduidelijken projectdetails en noodzakelijke vereisten van u.
{ 3 }
Wij analyseren en herzien de verzamelde vereisten en stellen de opdracht op.
< 4 >
Wij stellen de ramingen op en leggen u het voorstel voor.
Veel gestelde vragen
Wij reageren op vragen binnen een werkdag, en vaak krijgt u binnen een uur of twee een reactie. Soms kan het wat langer duren, afhankelijk van de complexiteit van uw vraag.
Ja. Dit contract is bedoeld om duidelijkheid te scheppen en alle betrokkenen te beschermen.
U krijgt van ons een factuur zoals afgesproken bij het aangaan van de opdracht. Herhalende kosten zoals onderhoudt en support, hosting etc. worden gefactureerd per kwartaal, half jaar of jaar.
Onze standaard, uitgebreid en geavanceerd pakketten omvatten ondersteuning voor één website. Het geavanceerd pakket biedt ondersteuning voor een Multi Site omgeving. Als u meerdere sites heeft, neem dan contact met ons op om meer te weten te komen over onze aangepaste pakketten.
Als uw opdracht/project niet binnen de voorziene tijd past zullen wij eerst met u overleggen en u een aanvullende offerte doen toekomen om de klus te klaren.
Wij kunnen u helpen met al uw ontwerp- en ontwikkelingsbehoeften voor WordPress en WooCommerce.
U kunt 30 dagen voor uw volgende factureringsperiode opzeggen. Wij bieden geen terugbetaling.
Nee. U kunt uw hosting account houden, maar we kunnen u een andere host aanbevelen als we denken dat we de prestaties van uw site kunnen verbeteren. We kunnen uw site migreren als u overstapt naar een van onze aanbevelingen.